China Glaze - Ahoy!

Monday, June 23, 2014

Lakovi u crvenoj boji su mi oduvek bili omiljeni i nosim ih tokom cele godine, nezavisno od godišnjeg doba. Lak o  kom cu danas pisati sam dobila na poklon, i to sasvim neočekivano, a trenutno mi je favorit, barem što se tiče crvenih i roze boja.



Boja ovog laka je na granici izmedju crvene i roze, a podsetila me je na boju maline kada sam ga prvi put nanela. Po njemu se nalaze sitne zlatne šljokice, ako ih uopšte mogu tako nazvati jer su zaista male. Ne dominiraju ni najmanje vec daju prijatan sjaj ovom laku. Lak je veoma pigmentovan, pa se i nakon nanošenja samo jednog sloja dobija lepa boja.




Na slikama imam dva sloja laka, bez baze i nadlaka. Imala sam dosta poteškoća da ga uslikam na pravi način, a ni vreme me nije poslužilo prethodnih dana.






China Glaze Ahoy! je deo ANCHORS AWAY kolekcije i moze se kupiti u Alexandar Cosmetics distributivnim centrima.

p.s. Kao što se i vidi na slikama, boja ovog laka ni najmanje ne lici na onu prikazanu na slici na sajtu

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe