DIY maske za lice

Monday, October 27, 2014

Znam da me dugo nije bilo na blogu, ali u poslednje vreme imala sam velikih problema sa kožom lica i zaista nisam ništa novo isprobavala već sam se trudila da saniram postojeće probleme. Naime, u poslednja dva meseca pojavilo mi se milion malih bubuljica po čelu i obrazima, a tako nešto mi se nikada nije dešavalo, čak ni  u pubertetu.

 *slika preuzeta sa Interneta

U početku sam mislila da je to sve zbog prekomerne količine čokolada i slatkiša koje sam tih dana jela, ali stanje se nije ni mrvicu popravljalo kada sam prestala sa jedenjem toliko čokolade. Nijedna "umivalica", sapun, ništa što sam probala nije imalo efekta na mojoj koži. Tada su još počele i bubuljice po obrazima da mi se pojavljuju i to u baš velikom broju. I dok sam razmišljala čime da rešim taj problem, setila sam se da sam davno upotrebljavala DIY masku za lice koju sam našla na blogu divne Ane.

Potrebno je umutiti belance jednog jajeta sa par kapi limuna i naneti na kožu. Nijedan proizvod za negu problematičnog lica ne može se meriti sa ovom maskom. Nakon samo 3 upotrebe ove maske lice mi se znatno iščistilo, čelo pogotovo. Osim toga, sprečila je nastajanje novih bubuljica. Ovo je definitnivno maska koja kao sto je Ana rekla ima instant efekat, ali dejstvo ove maske nije samo trenutno već je vidljivo i kasnije. Pre stavljanja ove maske uvek dobro naparim lice jer je tako dejstvo maske mnogo bolje.


*slika preuzeta sa Interneta

Osim ove maske od belanceta, isprobala sam i masku sa kvascem i mlekom, gde treba umutiti pola kvasca sa malo toplog mleka i naneti na kožu. Iako je i ova maska odlična, maska od belanceta je apsolutno savršena i svima je preporučujem.

Svakako ću nastaviti da ih koristim i dalje i zaista preporučujem svima da ih isprobaju. Želim da probam još maski koje je Ana preporucila i zato trk kod Ane na blog da se više informišete o njenim DIY maskama za lice.

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

2 коментара

  1. Ovo cu sigurno probati! A masku od mlijeka i kvasca koristim od svoje 13. godine i savrsena mi je za lice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, neces se pokajati. Nema kome je nisam preporucila i svima se dopala :)

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe