Liebster Blog Award

Tuesday, January 27, 2015

Divna devojka koja je autor bloga Emina svaštara me je tagovala za Liebster Blog Award i konačno imam vremena kada je pauza između ispitnih rokova da odgovorim na njena pitanja. Volim da čitam ovakve postove na drugim blogivima i baš sam se obradovala kada sam videla da sam i ja tagovana. Pa da počnemo :)

* izvor

1. Šta vas je navelo da napravite blog?

Već par godina redovno čitam blogove i u zadnje dve godine možda pre nego što kupim neki proizvod volim da pročitam na blogovima mišljenja o njemu. Osim toga, često me pitaju za savete vezano za negu lica i tela, kose pogotovo. Sve to je na kraju rezultiralo da i ja poželim da pokrenem svoj blog.


2. Koliko dugo ste u blogo-svetu?

Prvi post sam napisala 23.6.2014. godine međutim krajem prošle godine sam napravila malo dužu pauzu u blogovanju. Mislim da tek sada sam više posvećena njemu upravo nakon te pauze.



3. Koji vam je omiljen dekorativni poizvod?

Uh, teška odluka :) Iako mi mnogo proizvoda sada pada na pamet, moram da kažem da mi je omiljeni maskara. Iz kuće ne izlazim bez nje. :)


4. Omiljeni poizvod od preparative?

Ovo je već lakše malo :) Trenutno je Freeman Mint & Lemon Clay Mask pošto mi je dosta pomogla u saniranju bubuljica na licu.


5. Šta mislite o estetskoj hirurgiji?

Podržavam je, smatram da ukoliko je neko nesrećan zbog nečega na sebi i želi to da promeni - samo napred. Naravno, o ekstremnim slučajevima gde se ljudi unakaze mislim da nema potrebe ni pričati.


6. Da li bi ste nešto na sebi menjale?

Kao iz topa - DA! Na smanjenju kilaže trenutno radim sama, a što se tiče menjanja uz pomoć estetske hirurgije i tu moram da priznam da bih već sutra kada bih imala mogućnost operisala nos. Ali ipak najviše bih volela da sam vrednija malo i da ne čekam uvek zadnji momenat sve da odradim. Bio bi mi život mnogo lakši.


7. Čime se bavite u životu?

Trenutno sam student Filološkog fakulteta u Beogradu. Studiram po meni najlepši jezik na svetu - engleski :)


8. Koja vam je omiljena boja?

Ranije je bila crvena, ali sada je definitivno crna. Većina moje garderobe je baš u crnoj boji.


9. Šta vam momentalno popravi raspoloženje?

Definitivno moj dečko ume da me oraspoloži u trenutku, a kada on nije tu muzika definitivno. Još ako uz to dodam i šolju tople čokolade... Mmm... I Benedict Cumberbatch kako recituje baš OVO 
:)




10. Da li ste zadovoljne uspehom bloga?

Najiskrenije - jesam. Iako nisam bila baš redovna u postovanju pre, pokušavam da to promenim sada i to se direktno odražava na čitanost bloga. Drago mi je kada mogu da podelim svoja iskustva sa drugim ljudima i nadam se da nekome pomažu kao što i meni iskustva drugih blogerki pomažu.


11. Da li ste srećne?

Da. Uvek ima sitnica koje bih želela da promenim, ali sve kada se sabere, srećna sam. :)


Uživala sam dok sam odgovarala na ova pitanja, zahvaljujem se jos jednom blogu Emina svaštara. Neću nikoga dalje nominovati, jer mislim da su skoro sve blogerke odgovorile već na ovaj tag. Hvala na čitanju!

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe