Essence I ♥ Extreme Volume Mascara

Tuesday, February 17, 2015

Kao što sam najavila u prethodnom postu, danas pišem o mojim utiscima o I ♥ Extreme maskari. Ova maskara je definitivno najpopularnija Essence maskara i jako ju je teško uloviti na policama u drogerijama. Ukoliko tražite ovu maskaru, moj savet je da je uzmete u Lilly drogerijama koje se najčešće dopunjuju, a to je ili Ušće Shopping Centar ili Delta City. Cena ove maskare je oko 400 dinara ako se varam.


I ♥ Extreme Volume Mascara dolazi u pakovanju od 12 ml. Sam dizajn je prilično jednostavan, pakovanje je crno dok je tekst ispisan roze slovima. Za razliku od drugih Essence maskara, ovo sigurno nije jedno od njihovih pakovanja koje ce vas privuci na polici, ali meni se jednostavniji dizajn oduvek više sviđao.

Što se tiče same formule, kao i Essence Get Big Lashes maskara, malo je tečnija. Ali ono što sam primetila jeste da čim se počne sa korišćenjem, maskara se isuši malo što je čini savršenom za korišćenje. Veoma brzo se suši na trepavicama, tako da nećete morati predugo da čekate pre nanošenja novog sloja.

Četkica je prevelika za moj ukus, milion puta sam uspela da se izmažem. Baš zbog njene veličine, svaki put pre nego što je izvadim, par puta je okrenem u pakovanju da bi maskara dospela svuda po četkici.


Ja sam ovom maskarom prezadovoljna. Odlično mi produži trepavice i sa dva tanka sloja, pritom dajući odličan volumen. Ono što sam primetila je da prilikom nanošenja umeju da se pojave grudvice, ali to se da lako izbeći samo malo pažljivijim nanošenjem. U toku dana ume malo da te trusi ispod oka. Najviše volim da je koristim u kombinaciji sa Get Big Lashes maskarom jer mi ova maskara daje odličan volumen i dužinu dok Get Big Lashes ih blago uvije da se ta dužina lepše vidi.


Sve u svemu, obe maskara mi se veoma dopadaju i mislim da mogu da pariraju i nekim znatno skupljim brendovima. Stoga i ne iznenađuje što su uvek rasprodate. Moje preporuke da probate ove maskare, a ja sam već bacila oko na nove Essence maskare koje želim što pre isprobati.

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe