Insight Antioxidant Shampoo

Wednesday, August 20, 2014

Čitajuci dosta pozitivnih kritika o Insight liniji proizvoda, rešila sam i ja da je isprobam. U blogosferi se dosta spominjala linija za suvu kosu, međutim pretpostavila sam da mojoj kosi, koja je suva samo na krajevima i masti se na temenu, neće odgovarati. Odlučila sam se za Antioxidant šampon, koji sam spomenula u OVOM postu.


Kada sam počela sa korišćenjem ovog šampona, primetila sam da mi se pojavila perut od njega. I to je trajalo prva 3-4 pranja. Bojala sam se da mi šampon uopšte ne odgovara, jer ja nemam problema sa peruti vec sa činjenicom da vec duže vreme kosu mogu prati svaki dan. Drugi dan već bude slepljena i imam dve opcije ili da je zavežem ili da je perem. Međutim nakon tog početnog privikavanja moje kose na novi šampon, moje oduševljenje je počelo.

Tokom pranja šampon ne peni previše nego bas taman, i 2-3 stiskanja pumpice su dovoljna da operem celu kosu koja je dužine do pola leđa. To što se ne stvara puno pene mi je u početku bilo dosta čudno, ali sada sam se već navikla. Kosu ne mrsi tokom pranja kao neki šamponi i nemam većih problema da je očešljam čak i bez balzama ili maske. Kada pipnem kosu nakon pranja, pomalo skripuće što mi se sviđa jer imam osećaj da je tako čista. Blesavo, znam ;) A najvažnije od svega je to sto ne masti kosu dodatno uopšte i sada nema potrebe da je perem svaki drugi dan kao pre, već svaki treći što je za mene pravo olakšanje.

Miris ovog šampona je dosta specifičan, verovatno se svima ne bi ni dopao, dosta je jak i zadržava se u kosi duže. Ali šampon je fantastičan tako da i da vam smeta malo jači miris, to nije razlog da ga ne probate.

Proizvođač napominje da ne sadrži SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju. Cena je 590 dinara za 1000ml šampona, dok manja verzija od 500ml košta 400 dinara. Može se naći u svim Alexandar Cosmetics distributivnim centrima.


Sve u svemu, ja sam ovim šamponom prezadovoljna, kosa se manje masti, lepo miriše, lako raščešljava, a šampon se sporo troši. Sigurno ću nastaviti da ga koristim sve dok se moja kosa ne zasiti :)

Sastojci:
Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Juglans Regia (Walnut) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycine Soya Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Hydrogenated Soybean Oil, Tocopherol, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Posle njihove maske planiram da kupim i njihov šampon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja masku sada želim nakon divnog šampona :)

      Delete
  2. Ja sam kupila InSight Damaged Hair šampon i za sada sam ga samo jednom koristila, jedva čekam da pišem o utiscima posle nekih mesec dana korišćenja! :) I Antioxidant je bio u igri kada sam razmišljala koji šampon da uzmem, ali ja ipak imam farbane krajeve i peglam kosu tako da sam se ipak odlučila za ovaj za oštećenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farbam se vec više od 2 godine u plavo, ali ne peglam kosu, sva sreća pa mi je skroz prava inače bih i ja bila prinuđena da je dodatno mučim :) Jedva čekam da pročitam tvoju recenziju želela bih da probam šampon i za oštećenu kosu :)

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe