Avon maska za kosu sa kavijarom

Thursday, August 28, 2014

Avon maske za kosu su dosta pominjane u blogosferi pa sam resila i ja da isprobam jednu od njih. Izbor je pao na regenerišuću masku sa crnim kavijarom koju sam spomenula u OVOM postu.



Maska dolazi u pakovanju od 200ml i po preporuci sa pakovanja, nanosi se 1-2 puta nedeljeno. Pošto trenutno kombinujem više maski za kosu, ovu masku nanosim 1 nedeljno i traje mi već nekoliko nedelja, a je ja nanosim baš obilno.

Tekstura maske je gelasta, a nanosim je nakon sto dobro isfrotiram kosu peškirom i nanesem u vecoj količini na krajeve. Držim masku oko sat vremena, ponekad kada nemam vremena držim pola sata i zagrevam fenom. Oba načina su imali poyitivan efekat na moju kosu, mada sam zadovoljnija kada kosu zagrevam fenom. Posle upotrebe kosa se lako raščesljava i krajevi su zaglađeni i mekši, kosa deluje nahranjeno. Takođe miris mi se sviđa, ostaje u kosi, u početku mi je iskreno malo i smetao, međutim sada sam se navikla pa mi prija.


Moji utisci o ovom pakovanju su dosta pozitivni, videću kako će se pokazeti nakon dužeg korišćenja, ali nakon mesec dana deluje obecavajuće. Primetila sam da mi krajevi kose sve bolje izgledaju, manje se krzaju i deluju zaglađeno. Čak sam primetila poboljšanje u smislu da mi se krajevi manje rascvetavaju, što je ogroman plus.

Sastojci:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethiconol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Parfum, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Phosphoric Acid, Hydroxyethylcellulose, Methylparaben, Disodium Edta, Glyceryn, Panthenol, Phytantriol, Caviar Extract, Laminaria Japonica Extract

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe