China Glaze - Long Kiss, Peonies & Park Ave, Spring In My Step

Sunday, September 14, 2014

Danas sam odlučila da spojim recenzije o tri China Glaze laka jer, iskreno govoreći, smatram da o lakovima i nema neke preterane priče. Sva tri laka sam pomenula u OVOM postu, i još davno obećala recenziju, ali stalno isprobavam neke nove proizvode i nekada fotografije ne budu kako treba, pa odustanem od pisanja posta.


Sva tri laka sam poslednjih meseci dosta koristila jer su bili divni za leto, pogotovo jer sam pocrnela pa su divno izgledali na noktima. Jedino Long Kiss, ova crvenkasta nijansa, mi se čini da će tek biti savršena na jesen i zimu.


Kao što sam već rekla, verujem da se o lakovima nema šta previše reći, pa će ovaj post biti kratak i sladak. :) Kvalitetom China Glaze lakova sam izuzetno zadovoljna i do sada nisam probala neki lošiji lak niti čula neke negativne kritike. I ja sam neko ko uvek menja boju laka na noktima i samo lakiranje mi zaista predstavlja uživanje.




A što se tiče sva ova tri laka (Long Kiss, Peonies & Park Ave, Spring In My Step) ja sam njima bila prezadovoljna. Postojani, pigmentovani, lepo se razmazuju na noktu. Jedino sam sa Spring in my step imala manjih poteškoća prilikom nanošenja prva 2-3 puta, jer je delovao "providno" na noktu, ako tako mogu reći. Prosto, delovalo je kao da je loše nalakirano ili kao da nisam imala dovoljno laka pa sam razvlačila ono malo što imam. Ali uz praksu i pažljivo lakiranje, postao je omiljeni letos i upravo zahvaljujući njemu sam dobijala najviše komplimenata.




Ukoliko vam se dopadaju na fotografijama, moje iskrene preporuke da nabavite ove lakove. Svi su kupljeni u Alexandar Cosmetics distributivnim centrima.




Na svim slikama imam dva sloja laka, bez baze ili nadlaka. I na fotografijama se vide sitne brazde po noktima, ignorišite ih, to je posledica nepažnje prilikom korišćenja sekača za zanoktice koje nikako da izraste :)

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe